2008. december 11., csütörtök

Mikulás

Na szóval gyorsan leírjuk pár mondatban mi is történt azon nevezetes napon.Féltem!Anyáék elvittek a Sparba.És aztán odavittek...Hát azt az üvöltést amit én ott rendeztem...mind akit ölnek!Pedig csak megkérdezte a Télapó a nevem meg mondta üljek az ölébe.Erre én eladtam az egész üzletet a hangommal.Na mindegy. A városi ünnepségre is kimentünk,de oda már meg sem kíséreltek közel vinni a Mikuláshoz.Na de sebaj majd jövőre jobb lesz! Egyébként nagyon sok Noddys és Thomasos dolgot kaptam,na meg sok sok csokit.

2 megjegyzés:

Zoárdka mindennapjai írta...

Bius te szereted a Thomast??Én is nagyon szerettem régen,de most nálam a Verda a menőőőőő....:))))

Bianka, Dominika és Bogi anya írta...

Igen!A Thomast a Noddyt meg az Eperkét!ezeket órákon keresztül bírom nézni