2009. október 30., péntek

Már megint....


...beteg voltam!
Nem olyan komoly mint múltkor volt!Most nem kell kellett 3 orvos, elég volt egy is aki még idejében elkapta a torok gyulladásom!Már nagyon jól vagyok!Sokat rosszalkodom,mert a lakásban nehezen találom fel magam!Sajnos kint meg csak ritkán vagyunk mert elég rossz az idő!Anya próbál lekötni rajzolással színezéssel.Mesét nézünk,beszélgetünk vitatkozunk stb...

Múlt szombaton mivel elég jó idő volt egész nap kint tudtunk lenni a Simon Júdás vásárban.Nagyon okos voltam nem volt hiszti,hogy ez kell meg az kell.Beértem egy szép katicás lufival és nyalókával!!!2-szer lovagoltam Danin a pónin és a gyerek vonaton is ültem(ki kellettkapnia apának menet közben a vonatból mert annyira sírtam,hogy attól féltek az ősök,hogy kiugrok belőle)





Nincsenek megjegyzések: