2010. február 11., csütörtök

Elmúlt 2 hét


Na hát hol is kezdjem.Ebben a 2 hétben voltam beteg(1 hétig),ugye miért is úsztam volna meg.
Nagyon csúnyán köhögtem és fojt a nózikám.Dr néninél is jártunk vittem a kis beteg pónimat is ,hogy akkor én talán megúszom a vizsgálatot.Na nem így lett rám is jutott 1 kis ideje.Írt antibiotikumos orr cseppet meg köptetőt.Porszívózni is kellett a nózimat mert nem tudtam fújni.Okosan engedtem az orr szívást és a csepegtetést is.
Hamar meg akartam gyógyulni mert nem szeretem ha a gyógyszerrel macerálnak.
kék sorelválasztók
Az ovit azt továbbra olyan vegyesen kezelem.Reggel üvöltök,hogy nem megyek,mert bánt a Patrik,délután meg nem akarok hazajönni és mondom,hogy majd holnap is jövök.Vissza térve a Patrikra...nagyon nem szeretem és félek tőle mer mindig bánt,meg csipked,mert én olyan kis óvónéni mániás vagyok és ő meg féltékeny a Marietta nénire.
Amúgy már okosan alszom is ebéd után és nem vagyok olyan kis zizike mint amikor nem alszom.
Ma meg farsangunk van most is bulizok a csajszikákkal,majd anya rak fel képeket.
Szép havas napot kívánunk mindenkinek(nálunk már kb 20 cm van és még szakad)

1 megjegyzés:

Kevin és Félix írta...

Bius!
Nagyon ügyike vagy,hogy csucsuzol az oviban!Örülünk,hogy így alakult:)
Puszika Nektek!