2010. november 23., kedd

december 11

Tegnap és ma délelőtt Szombathelyen voltunk.

Tegnap:
Hallás vizsgálaton.Minden rendben ment nem is kellett sokat várnunk fél óra alatt sorra is kerültünk.Eredmény:Nem jó.Hallás vizsgálat reflexek alapján.Műtét elkerülhetetlen.:(
Onnan átküldtek minket a gégészetre.Mondták,hogy ott találjuk ahol a tömeg áll.Hát meg is találtuk.Vagy 50en voltak.Orvos viszont csak 1.Az asszisztens kijött beszedte a kártyákat majd 10 perc múlva kijött és közölte,hogy nem azért mert nem akarnak dolgozni,de akinek nem életbe vágó jöjjön vissza holnap,mert a vége már sorra sem fog kerülni úgy haza küldik(Ez volt 9 óra után).
Hát mi vissza is kértük a papírjainkat és hazajöttünk.Itthonról felhívtam a Szombathelyi Sztk kartonzót a gégészeti időpontért.Mára meg is kaptuk a 9 órát.

Ma:
Fél 9re ott is voltunk.Időben bekerültünk a vizsgálóba is mert ma nem voltak sokan.Ugyan az a Drnő volt aki itt Sárváron is vizsgálta Biust.Mondta,hogy készüljünk mert februárba műtét.Mondtam neki,hogy akkor semmi képp nem jó mert halaszthatatlan szülésem lesz.Aranyos volt megértette,hogy akkor nem a legjobb,felcsapta a naptárját és hosszas keresgélés után mondta,hogy utó mikulás és elő Jézuska ajándék december 11.-én negyed 8 kor találkozunk.Hát ledöbbentem és úgy éreztem mintha a világ egyet fordult volna velem,annyira megrémültem.Elmondta,hogy nem kell félni ez rutin műtét és,hogy ő fogja csinálni.A héten el kell menni vérvételre másfél hét múlva az altató orvossal kell randizni egy vizsgálat erejéig és utána akkor műtét.
Közösségbe menetel addig nem javasolt.

Holnap azért bemegyünk a karácsonyi fényképezésre és elköszönünk mindenkitől idénre.
Ja és a legrosszabb,hogy nem biztos,hogy maradhatok benn a Biussal a kórházban mert a baba-mama szobák csurig vannak.Este 9ig lehet benn maradni és reggel 6kor mehetek vissza,ha nem lesz szerencsénk és nem lesz üresedés a szobákban.
Remélem azért szerencsénk lesz mert nem tudom,hogy képes lennék e otthagyni annyi idegen között.Mert oké ha 9ig még ott vagyok és elalszik,de ha éjjel felébred és nem talál maga mellett szerintem kétségbe is esik.Majd ha nem lesz más megoldás keresünk valami"kiskaput" talán valahogy meg lehet oldani...
Igyekszünk jelentkezni majd a fejleményekkel.((Ha addig nem is de műtét után jövünk és mesélünk. de azért igyekszünk időt szorítani a Mikulásos bejegyzésre is.))
December 11-én délelőtt gondoljatok majd sokat ránk.

4 megjegyzés:

Kevin és Félix írta...

Sziasztok!
Hú,azért ez nagy dolog lesz Nektek,még ha "csak" egy rutinműtét is!!!Mi Veletek vagyunk,nagyon fogunk szorítani és várjuk a beszámolót h minden okés!:)
Azért külön drukk megy,hogy legyen helyed iccakára Bogianya!Szal kitartás és várunk Benneteket vissza!
Sok puszi addig is!!!
Kevin,Félix és Kittianya

Gabi írta...

Ez már nagyon közel van,mi is szorítunk ezerrel és gondolni fogunk Rátok 11.-én! :)

Tegyetek meg mindent,amit tudtok,nagyon rossz lenne Biankának egyedül a kórházban!:(

Puszi,
Danijel és Gabi

Bianka és Karina írta...

Jaaaaaj:(hát ez szörnűűűűű!
Nagyon fogunk nektek szorítani!Reméljük bent maradhatsz Biussal!
Én tudom milyen otthagyni,nem kívánom neked,hogy meg keljen tenned,főleg most.:(((
Millió pusza!
SZORÍTUNK ÉRTETEK!!

Mia és Maja írta...

Jaj édes barátnőnk,persze ,hogy szorítunk Neked!!!

Minden rendben lesz,Anya biztos mindent megfog tenni azért,hogy Veled lehessen! :)

Millió,millió puszi,11.-én küldjük a pozitív energiát!!!