2011. január 27., csütörtök

Buli

Bius:

Szombaton ismét szülinapot ünnepeltünk!Dédi mami volt 80 éves és elcipelte a család egy meglepi vacsira!Nagyon jó volt és megható.Én éreztem magam a legjobban mert az asztal alatt igazán jó "játszó teret"találtam magamnak.
Vigyázz büdös kánya:(mostanában mindenkit így fenyítek meg)
80 éve dédike:

Fini volt a torta:
Unokák:
A család:
----------------------------------------------------------------------------------------------
Sajnos 5 nap oviba járás után ismét lebetegedtem.Pont a sikerült belefutnunk ebbe a vírusos időszakba.Az orvosokat már egyenesen utálom...eddig vidáman mentem Ági doki nénihez,de most változás állt be...ORDÍTOK nála.Anyáék bíznak benne,hogy hamar elfelejtem a kórházi dolgokat és megnyugszom. Most igyekeznem kell meggyógyulni,mert lehet nemsokára megérkezik a hugicám és nem akarok arra már beteg lenni:)

Anya:
Még mindig egyben vagyok,bár már vannak jelek.A második NST vizsgálaton (Kedden)a dokim megjegyezte,hogy hosszú útra már ne menjek és vasárnap vár vissza,mert már lát összehúzódásokat.Amúgy is eléggé lent van a drágám és sokszor úgy érzem amikor egyet egyet lépek,hogy most itt az idő...:)Szóval lehet ez az utolsó bejegyzés amit már szülésig megírok,de apát megkérem,ha megszületik Dominika amint csak ideje engedi tegyen fel képeket!

3 megjegyzés:

Kevin és Félix írta...

Sok boldogságot kívánunk a Dédinek és jó egészséget!
Bius!Neked küldjük a gyógypuszikat,Anyának pedig kitartást és sok erőt a nagy naphoz!
Puszi Nektek!
/várjuk az infókat majd Apától/

Hanna írta...

Dédidnek és utólag neked is nagyon Boldog Születésnapot kívánok!
Sok szép ajándékot kaptál, biztos jó kislány voltál:o)
Anyának kitartást!
Pusza
Jázmin

Mia és Maja írta...

Isten éltese a Dédit erőben,egészségben! :)

Mi sem megyünk már megint bölcsibe,mindketten lebetegedtünk,még anya és apa is...:s

Anya,Neked szorítunk és könnyű és gyors szülést kívánunk!:)

Várjuk az első híreket és képeket!!!:p:)

Puszi!