2009. március 16., hétfő

Hétvége


Hi Hey Hello Comments

Spicecomments.com - Hi Hey Hello Comments


Nos hát hol is kezdjem?Elég jó kis hétvégénk volt!Sokat voltunk kint mert egész jó kis idő volt.Szombaton délelőtt elmentünk már jó korán Ágimamiékhoz mert aludt apa az éjszakai meló után.Mikor odaértünk a mami "meghívott" egy kis játszóterezésre ahonnan alig akartam hazajönni.Volt vagy fél 12.A sok hintázásba jól el is fáradtam na meg jól megéheztem,bevágtam egy nagyadag spenótot és utána még repetáztam egy kis hurkát.Aludni a fárdtságom ellenére sem akartam,mert tudtam ha apa jön akkor bizony utána megyünk a Sejelmemhez(Szerelmemhez).Kb. 2 órától fél 6-ig játszottunk.Sokat voltunk kint,de megéheztünk és bementünk ettünk és odabent fojtatódott a játék.Este korán pancsi és alvás,reggel negyed 7-kor keltettem a "bandát".Tudtam,hogy aznapra is jó dolgok várnak rám.Egész délelőtt mamiztam meg papiztam.Megint csak kifáradtam és láss csodát egy jókora húsleves és vadas után 2 órát aludtam.Anya nagyon örült.Mire felébredtem apa már el is tűnt.A Gegi(Levi) apájával elmentek focizni.Mi is mentünk volna utánuk ,de mivel délelőtt egy kis eső esett a pálya melletti játszótér elég vizes lett, így maradtunk megint csak az udvaron.Mi is fociztunk a Leventével.Én dobtam egy nagy hátast is közben.Idő közben feltámadt a szél na meg kijöttek a barányhimős szomszéd gyerekek és mi meg bementünk,nehogy jól megölelgessenok minket és pötyissek legyünk...
Apáék 5-ig rúgták a bőrt és bejöttek.Mondjuk már idelye is volt mert mi már közben keztük unni egymást.Haza is indultunk.Othon még rendeltünk vacsit,DVD-t néztünk és megfürödtünk.Jó hamar el is aludtam ami nem is csoda.Ma fojtatódott a délben nem alvós,4 órára kidőlös napom.De szerencse,hogy most úgy alszom mint egy kisangyal.

Gegente babanta(Levente baba)


2 megjegyzés:

Dórácska írta...

Mi is szeretjük az ilyen mozgalmas hétvégéket:)
Puszi!
Anna és anyája:)

Kevin és Félix írta...

Örülünk,hogy Nektek is ilyen jól telt a 7végétek!Jók a képek:)
Puszi Nektek!
Kevin és anyája.