2009. március 18., szerda

Ovi buli


Hát igen ennek a napnak is el kell majd egyszer érkeznie...
Ma voltunk ovis nyíltnapon. Megmondom őszintén, hogy furcsa érzések kavarogtak bennem.Az én drága picike babókám hipp hopp nagy babóka lesz.Mintha csak mosz született volna. Annyira furi! Nagyon féltem, hogy sírás lesz. Amikor odaértünk, nagyon remegett, mert amikor meglátta a fehérköpenyes óvónénit azt hitte, hogy orvosnál vagyunk. Nehezen engedte, hogy levetköztessem és cipőt cseréljek neki.Aztán bementünk a csoportba és már a gyerekek vitték is játszani. Először csak nézett rám megszeppenve, hogy most mit is kellene neki csinálnia, de mikor belejött a játékba már nem is foglalkozott velem :-( Aminek örülnöm kellene,de valahol mégsem tudok,mert hipp-hopp itt lesz az elválásunk ideje és ő ott, én meg valahol máshol és csak délután lehetünk majd együtt...
Az óvónő nagyon meg volt vele elégedve és mondta, hogy nagyon könnyen be fog majd illeszkedni.
Ami annyira nem volt megnyerő számomra, hogy a kis középső és nagycsoport egyben van. De az óvónő azt mondta, hogy sokat tanulnak egymástól a gyerekek. (el tudom képzelni mit tanulhat egy 3 éves egy 6 évestől: Kármkodás, stb...)Haza a kisasszony nemigen akart jönni, volt nagy hiszti, hogy ő marad az óvodában játszik a gyerekekkel... Aranyos kis hely barátságos és kedves óvónőkkel, no de még hátra van 1 óvodalátogatás (Ami valószínű hogy jobb mint ez és az lesz a nyerő).állatos sorelválasztók

4 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

Hű ha,ez igen kérem!:)))
Anya ennek tényleg örülni kell!
Hidd el sokkal rosszab az amikor sír,üvölt és nem akar menni!!:(((
A káromkodást megtanulhatja akkor is,ha saját korabeliekkel jár együtt.
Az Én keresztgyerekeim az első ovodai évüket egy ilyen összevont csoportban kezdték.
Semmi gond nem volt velük,nagyon szerették,sőt mindegyiknek nagyobb volt a barátja.
Még azért van időtök eldönteni,de biztosan jól fogtok választani..)))
Pusza!!
Judit

Kevin és Félix írta...

Hú,nem semmi hol voltatok!
Biankának megy a dícséret ezerrel,amiért ilyen ügyesen vette a lapot:))Kisügyes:))
Majd a másik oviról is várjuk a beszámolót!
Puszi Nektek!
Kevin és anyája.

Dórácska írta...

Úgy örülünk, hogy tetszett az ovi mindkettőtöknek:)
Nálunk is vegyes csoportok vannak, nem tudom, hogy az miért jobb, mint a sima csoport. Mondjuk a kis ovikban (mint amit mi is néztünk Annának) ott eleve egy csoport van, tehát vegyes.
Engem is a sírás kerülget, ha arra gondolok, hogy szeptembertől ovi, de ez a világ rendje. Majd valahogy feldolgozzuk ezt a traumát, a gyerekeknek biztos könnyebb lesz:)
Puszi Nektek!
Anna és anyája:)

Mia és Maja írta...

Örülünk,hogy jól érzed magad az oviban! :)

Anya is így érzi magát amikor reggel elvisz a bölcsiben és én örömmel szaladok be a kis barátaimhoz.
Örül ,hogy én jól érzem magam a gyerekekkel,de annyira kicsi vagyok még,hogy legszívesebben ő is ott maradna velem,és nézné,mit is csinálok én egész délelőtt nélküle...:o:$
Puszika Nektek!!!