2010. január 7., csütörtök

Ovi

Szép Napot

Hát igen,ez a nap is eljött!
Eddig még nem volt velem gond,csak dicséreteket kapok.Ügyesen elbúcsúzom reggel az ősöktől és már indulok is játszani!
Tegnap voltam először,de mikor jöttek értem fél 1-kor nem akartam hazajönni.Úgy kellett hazacsalogatni!
Anya és Apa olyan izgatottan faggattak mikor hazaértünk(nem is értem miért),de én mindenre csak annyit mondtam,hogy NEM TUDOM!Szegények tökre csalódottak voltak!
De aztán reggel minden kérdésükre kaptak választ mert Marietta óvónéni mesélt nekik olyanokat,hogy ügyi vagyok öltözéskor, evéskor és játszáskor is.
A héten még nem alszom ott,majd csak jövő héttől!
Anyáék mondták is,hogy nagyon kíváncsiak,hogy majd akkor is ennyire szeretek e majd menni!
Hát ez majd akkor kiderül!!!

Szép napot mindenkinek!!!!





3 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Hatalmas gratula édes Bianka,nagyon ügyes vagy,hogy ilyen gyorsan feltaláltad magad az oviban.:)
Én (Mia) sem szoktam sokat mesélni a bölcsiről,hiába is faggatnak anyáék.;)
Amikor meg nem kérdeznek,magamtól elkezdem mesélni!:p;))
Puszika,további jó ovizást!

Kevin és Félix írta...

Mi is nagyon gratulálunk Bius!Ügyes vagy,hogy ilyen szépen megy a beszokás az oviba:)Anyukádéknak is könnyebb dolguk van így:)
Puszika Nektek!

Bianka és Karina írta...

Jaj de jó neked!:)))Nagyon ügyes vagy!Csak így tovább!
Pusza!