2010. január 25., hétfő

Vegyes

Nos 3 hete ovis vagyok és ez az idő elég vegyesen telt!
Jan.6.-án(szerdán) kezdtem és az a hét nagyon prímán telt.Örültem reggelente,hogy mehetek.Nagyon büszkén sétáltam át anyáékkal az oviba.Okosan ettem,játszottam,szóltam ha pisilni kellett stb...

Következő hét egy káosz volt!
Rájöttem,hogy ez nem csak pár napról szól és,hogy nem is olyan jó ott(pedig az).Egész héten úgy téptek ki a anya nyakából és én bent anya meg kint bőgött.
Kedden színházban is voltunk és én nagyon elfáradtam,mert úgy sétáltunk el az ovitól a gimi sport csarnokig és ez nem kis táv egy ilyen csüntnek mint én!!!Nem volt ki felvegyen mikor elfáradtam és így csak vonszoltam magam már visszafelé.

Aztán múlt héten meg beteg lettem,de csak 2 napig tartott.Szerdán már mentem is oviba és mintha nem is lett volna előző hét (sírás visítás)okosan mentem be a kis csiribirikhez.Aznap már ottmaradtam délutáni csicsikára is,de én nem tudtam elaludni.(pedig anya behozta a cumisüvegemet i s amivel el tudok aludni,de én nem fogadtam el az óvónénitől)Szal minden nap a 2 órát vég bámészkodom,de muszáj,mert meg kell szoknom,mire anya márciusban visszamegy melózni.Így könnyebb lesz mindenkinek,mert nem akkor kell majd velem küzdeni!!!






3 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Sajnáljuk,hogy nem jött be annyira az ovi (egyenlőre).:s
De,biztosan gyorsan megszokod,én is (Mia) nagyon szeretek a bölcsikében,rengeteg barátom van ám.:p;)
Puszika!

Kevin és Félix írta...

Ügyes kislány vagy Bius,úgyhogy tuti menni fog ez az ovidolog.1-2 hét és már arról fogsz beszámolni,hogy minden milyen szupi!
Kitartás Neked és Anyukádnak is!
Pusziiiii!

Bianka és Karina írta...

Jaj hát nagyon ügyes vagy,és majd bele jössz ebbe az alvás témába is.:)Csak most még ez neked is nagyon fura helyzet Igaz?!
Kíváncsi leszek Biusomra,neki még van jó pár hónapja de azt hiszem Én is ugyan úgy fogok majd Bőgni mint A te Anyukád:)

Pusza!