2009. január 18., vasárnap

A jég tényleg csúszik!

Ma anya és apa kivittek a Csónakázó tóra,hogy hó híján majd a jégen húzkodnak.Nagyon jól is éreztük magunkat de én hamar meguntam,hogy csak ücsörögjek a szánkón...Így hát kiugrottam.Anya mondta,hogy fogjam meg a kezét,mert a el fogok csúszni,de én mondtam neki,hogy anya a jég nem tuszik Bius szajad,abban a pillanatban,ahogy ezt kimondtam egy oltári hátast dobtam.Volt nagy üvöltés,meg krokodil könnyek.Mondtam is anyának és apának,hogy tuszik a jég.../hát igen van egy ilyen ronda tulajdonsága,a jég már csak ilyen.:-)/Utána még egy kicsit engedtem magam húzkodni,aztán már nagyon fáztam és úgy döntöttünk hazaindulunk és most itt melegszem a jó meleg szobában..
/sajnos anya nem vitte a fényképezőt így most képet nem tudunk felrakni/

3 megjegyzés:

Dórácska írta...

Naigen, a jég már csak ilyen:)
Anna is dobott ma jópár hátast, mert esett felénk jó kis hó, alatta pedig ott volt a jó kis jég... Hálistennek a hó felfogta az esést, így nem ütötte be magát nagyon, csak jól meglepődött:)
Legközelebb már óvatosan szaladsz a jégen, igaz?:)
Puszi!
Anna és anyája:)

Zoárdka mindennapjai írta...

Kis drága!!!
Én is dobtam pár hátast szombaton,mert erre felénk is csúszik;)
De remélem azért nem ütötted meg magad nagyon,bizony,néha nagyon merészek tudunk lenni:)))
Puszika!!!

Mia és Maja írta...

Sajnáljuk,remélem nem ütötted meg nagyon magad!:o:s
Én (Mia) megcsináltam kétszer is a spárgát...;))
Sok puszika Nektek!!!