2009. január 4., vasárnap

Képek szülinapomról:




Köszönöm szépen a köszöntéseket!
Eltelt 2 év és anya szerint mintha csak ma születtem volna.Na igen,amikor az ember azzal tölti a legtöbb idejét akit szeret azzal csak repül az idő...!A 2 év alatt nagyon sok mindent tanultam.Ügyesen számolok 14-ig,sok mondókát tudok,ügyesen rajzolok napocskát,és a szókincsem is hatalmas és ami nem elhanyagolható az az,hogy nagyon szépen tudok beszélni/nem vagyok pösze),Szépen eljátszom már mindennel,de még csak egyedül.Nem szeretem,ha valaki hozzányúl a játékaimhoz mert ugyebár az az enyém és senki másé...!Szóval dióhélyban ennyi!
Ja és még el nem felejtem volt bulim is és nagyon jól éreztem magam!
-Mia és Maja nektek is nagyon örültünk ugyanis egy pár hónapja olvastunk titeket többször is aztán egy darabig nem volt nettünk és mire megint jöttünk meghívósak lettetek:-(!Nagyon örülnénk anyával,ha újra olvashatnánk titeket!-

3 megjegyzés:

Zoárdka mindennapjai írta...

Még egyszer nagyon boldog szülinapot Bianka:)))Micsoda szép tortáid voltak...:PAz a Noddy-s...(Bogi lehet adtál nekem egy ötletet áprilisra:P)Bizony nagyon hamar megy az idő,nem olyan régen izgultunk értetek anyával,hogy mikor bújsz ki a pocakból:))))Sok-sok puszi Nektek!!

Bianka, Dominika és Bogi anya írta...

Még egyszer köszi!Hát igen nagyon ügyi volt a srác aki csinálta a tortákat.
Az idő meg...Lassan 3 éves leszel,Te drága!

Mia és Maja írta...

Szuper képek lettek,látszik,hogy nagyon jól éreztétek magatokat!:)
Mi is örülünk,hogy Ti is a barátaink vagytok.!:$:)
A meghivót elküldtük!:)
puszika!!!