2009. január 7., szerda

Levi



Ma volt itt a Levente az anyájával és megköszöntött.Nagyon édes volt!Kaptam tőle egy tuti szupi kis szabadidő rucit.Olyan igazi csajszisat.
Örültem neki,de felpróbálni nem akartam,mert hát ugye csak öltözni ne kellene...,mert azt nem szeretem!
Amúgy tök jól éreztük magunkat,csak anya szerint ne lennék olyan irigy.De hát ha egyszer az enyémek azok a játékok,akkor nincs mit tenni.Pedig mindig mondják az ősök,hogy nem viszi el csak megnézi és játszik vele.De én így is hajthatatlan vagyok,pedig olyan édes.Ha valamit elveszek tőle,felkiált,hogy "adok puszit",de legtöbbször már ez sem hat meg...
Anya meg tanácstalan,hogyan szoktasson le erről?

3 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Gyönyörű ajándékot kaptál édes Bianka.:)
Jaj,ne is mondj semmit,engem is anyáék mindig kritizálnak,hogy irigy vagyok,de én akkor sem adom oda a játékaimat,mert azok az ENYÉMEK!!! ;)
Pedig én már fél évvel idősebb vagyok ám ...:o;)
Majácska még kicsi,de amikor valaki elveszi tőle az ő játékát,én bizony visszaveszem és visszaadom a hugicámnak...:p;)
sok-sok puszika!!!

Bianka, Dominika és Bogi anya írta...

Hát igen egy okos nagy nővérkének az a dolga ,hogy a hugicájára odafigyeljen...Puszika

Zoárdka mindennapjai írta...

Szia Bius!!Nagyon szép ruhát kaptál,jó ízlése van Levinek!!!Egyébként én is irigy vagyok néha a pici unokatestvéreimre,talán majd idővel elhagyjuk ezt a rossz szokást...:)))Puszika Nektek!!!