2009. február 26., csütörtök

Alvós gondok


Na szóval.Mint már múltkor megemlítettem mostanság nem akarok délutánonként aludni.Már anya mindent kipróbált,keltett reggel korábban,hagyott tovább aludni,/ azt gondolta,hogy így jobban bírom estig./De a korai kelés sem használt egészen tegnapig.Ugyanis végre tegnap megtört a jég és elaludtam.Anya szinte el sem hitte.Annyira örült.Végre kipihentem magam.Borzasztó voltam az elmúlt napokban csak hisztiztem és hisztiztem egész délután.Minden nap már 6 órakor akartam menni pancsizni és aludni,de a fürdéstől csak még élénkebb lettem.Aztán egyik pillanatról a másikra kidőltem.A rendszeres nem alvástól az éjszakáim nagyon nyűgösen teltek/gondolom túlfáradtam és nem bírtam még akkor sem elnyugodni/...

Pár kép:
Nagyon szeretjük egymást.

Itt éppen nézem az Eperkét és Pom-Bart majszolok

Apa sapijában a legjobb.Ez most nálam nagy divat lett!

2 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

Hű,ha hát ez tényleg nagyon rossz lehetett.:((
Reméljük,hostmár akkor visszatér minden a régi kerékvágásba és alszol délben!:))
Egyébként nekem is volt pár ilyen napom,hogy nem akartam aludni,de engem mindíg megygőztek,egy alkalmat kivéve..:PPP
Pusza!!

Kevin és Félix írta...

Sajnos vannak nehezebb napok is,de ezeken gyorsan túl kell lenni:)
Örülünk,hogy visszatért az alvókád és így biztos jókedvűen telnek a napjaid megint:))
Puszika Nektek!
Kevin és anyája.