2009. február 23., hétfő

Meggyógyultam

Mindenkinek sok puszi a gyógypuszikákért
Kisses Comments

Spicecomments.com - Kisses Comments


A hétvégén nem történt semmi különös,csak annyi,hogy a mimikáméknál aludtam.Nagyon jó volt a mamival meg a papival sokat bohóckodtunk.Nagyon szeretek ott lenni...
A tegnapi napom meg csak olyan átlagosan telt,elmentünk Sitkére a kerit megköszönteni,de nem voltam formában.Mire hazaértünk elaludtam(ami újabban nagy szó,de erről majd legközelebb)5 óráig aludtam,hisztiztem vacsiztam és estig játszottam,fél 10 volt mire kidőltem

4 megjegyzés:

Kevin és Félix írta...

Biusdrága!
Örülünk,hogy meggyógyultál,én is igyekszem!Biztos szupi volt a Maminál és a Papinál aluszizni:))
Sok puszi:
Kevin és anyája.

Mia és Maja írta...

De jó,hogy már nem vagy beteg édes barátnőnk.:)

Én (Mia) holnap megyek vérvételre,anya szerint alig eszek valamit,meg sápadt is vagyok...:(
Reméljük,minden rendben lesz!:o:)
Millió puszika!!!

Bianka és Karina írta...

Szia!

Nagyon köszönöm a jókíváságot!:))
Még jövünk hozzád,és olvasunk majd.:))
Pusza!
Bius

Bianka és Karina írta...

Jöttünk,olvastunk és nézegettünk.:))
Nagyon szép leányzó vagy,és nagyon ügyes is.:)))
Visszaolvastuk a szülinapodat is mert láttuk,hogy nem is olyan régen volt.:))
Nagyon szép tortád volt.:))

Hűű és azon meg nagyon elcsodálkoztunk,hogy a Papánál meg a Mamánál aludtál.:oooNagyon ügyi vagy,biztos boldogok a Nagyszüleid ,hogy ennyire szeretsz náluk.:))

Ja az ajándékaimat már megkaptam szombaton most csak egy kis potya volt.
Egy puzzle magasság mérő és egy vasaló,meg pénzt és csoki.
Szombaton,két fa kirakót,egy mese kockát,két pónit,4 gatyót és egy cipellőt kaptam.:))

Pusza!