2009. február 1., vasárnap

hétvégém

Egész jó kis hétvégém volt.Jártam én mindenkinél.Kezdtem Az Emi mamánál(Apa mama)És Erzsi dédinél,nagyon jól éreztem magam,sokat rajzoltunk,játszottunk,mesét néztünk.Ebédet is ott ettünk,volt fini húsleves,sok sok sárgarépával(imádom)Meg volt még rizs pogácsa fasírttal(ez is nagyon bejött).Egy kicsit később átmentünk a Levihez és egy jó nagyot játszottunk.Utána még meglátogattuk a Tamást és a Juditot(apa egyik barátja és a felesége).Hát náluk valami nagyon aranyos kis állatot láttam,egy kis hörcsögöt.Először nem igazán foglalkoztam vele,de egy kicsit később már meg is etettem(mindig csak etettem volna).De hamar meguntam aztán ezt is és visszaindultunk Emi mamihoz és onnan meg tovább Ági mamiékhoz,ugyanis ott aludtam az éjjel.
Nagyon szeretek ott aludni nagyon jó kislány voltam az éjjel is nagyon nyugis volt velem.Reggelre nagy meglepetés várt esett a hó.Imi papival gyorsan reggeliztünk és már indultunk is szánkózni.KB 1 órán keresztül kint voltunk Én annyira élveztem,be sem akartam utána menni.De aztán sikerült rávenni.Nemsokkal később megjelentek anyáék,de nem sokat foglalkoztam velük.Játszottam,mesétnéztem,ebédeztünk.Megint csak jól ettem mert megint fini kaja volt:máj gombóc leves ,krumplika és rántott husika IMÁDOM!Ebéd után lefeküdtem aludni kB 2 órát sikerült pihiznem,.Miután felébredtem elsétáltunk haza és azóta is játszom...
glitter-graphics.com

Nincsenek megjegyzések: