2009. április 25., szombat

:)

pillangó képek
Nos hát megint csak hanyagok voltunk!
De mit lehet tenni amikor ilyen jó idő van odakint nem tudnak idebenn tartani anyáék!

Nagyon sokat játszok a Levivel.Valamelyik nap eljöttek a mamihoz ők is csúszdázni.Nagyon okos voltam,mert nem voltam irigy.Vagyis hát nem annyira mint szoktam.Azon kívül még sokat bicajozunk,motorozok,homokozok stb...

Az délutáni alvásom mostanában max heti 1 alkalom és kb 2 órát tart.Egyszerűen nem akarok aludni és kész!Csak az a baj hogy már 6-7 óra körül tiszta dilinyó vagyok és olyankor futni kell haza és pancsizok meg már alszom is.Ez valami borzasztó!!!!

Nagyon szép hévégét kívánok mindenkinek!
jó hétvégét képek

2 megjegyzés:

Kevin és Félix írta...

De ügyes vagy,hogy átadtad a csúszás lehetőségét a Kisbarátodnak!:)Csak így tovább!
Sajnáljuk,hogy nem megy a csucsu délben:(
Napsütéses,szép napot Nektek!
Ja és vidám 7végét!
Puszika:Kevin és anyája.

Mia és Maja írta...

Nem is csoda,hogy ritkán irtok Ti is,a szép időt inkább kint élvezzük,mint bent,a szobából..;)
Én is (Mia) most már nem vagyok annyira irigy,látszik,hogy már NAGY vagyok...:p;)
Puszika!!!