2009. április 6., hétfő

♥ ♥ ♥... :-) ...♥ ♥ ♥


Glitters Comments

Spicecomments.com - Glitters Comments

Húúúúúúúú!Hol is kezdjem,annyi minden történt!Na jó talán az elején!A jó időnek köszönhetően egész hétvégén kint voltunk a szabadban!
Szombat reggel felkeltünk és mentünk Emimamiékhoz.Ott nagy játszás a mamival,amíg anya elment meglátogatni a Levit,mert nagyon beteg volt.Vettünk neki nyuszi csokit és Pom-Bar macit az én nevemben.Engem még nem akart átvinni anya,mert egy kicsit náthás voltam még és nem akarta hogy össze vissza fertőzzük egymást.Utána mikor visszaért a mamihoz,még játszottunk és utána megebédeltünk!Ebéd után elindultunk a kisbiciglimmel az Ági mamiékhoz.Útközben megint megálltunk a játszótéren,mert még túl virgonc voltam és az ősök egy kicsit fárasztani akartak.Hintáztam,rugóspaciztam,mérleg hintáztunk és hát ugye a csúszdázás sem maradhatott el.Fél 2 után értünk a mamiékhoz.Anya meg én felmentünk aludni addig apa fel kapálógépezte a dédi mami kertjét.Mire végzett az Ági mami is hazaért a melóból,és anyával nekiálltak veteményezni a dédi vezényletével.Közben én is felébredtem és segítettem ám:-)!Mikor végeztünk megvacsiztunk és hazaindultunk a kis bicajommal.Mikor hazaértünk,még mindig annyira jó idő volt,hogy lementünk az udvarra és 7 óráig még lent voltunk(labdáztunk,hintáztam és motoroztam).Este már nagyon elfáradtam,amint leért a fejem már aludtam is.
A vasárnap is útrakeléssel indult.Ági mamiékhoz voltunk hivatalosak ebédre.Aznap is a kis bicajommal mentünk,mert 7 ágra sütött a nap.De sajna sietősre fogta apa a lépteinket mert kezdődött a F1(az elmaradhatatlan).Mi még délig nagyot játszottunk az udvaron,aztán jól beebédeztem és okosan el is aludtam a dédi mami szobájában.Jó nagyot alucikáltam,majdnem fél 3 is sikerül szundizni.Még 1 picit játszottam és elugrottunk még az Emi mamihoz az anyáék bicajáér az enyémet meg otthagytunk.Bementünk a LIDL-be ahol nagy hisztivel szembesültek anyáék amikor nem akarták megvenni nekem a zenélős könyvet.Hiába mondták,hogy majd a nyuszi hoz egyet,de én hajthatatlan voltam üvöltöttem mint akit ölnek.Na ná hogy én nyertem.Hazáig el voltam vele,akkor viszont mikor nem figyeltem anya elrakta a nyuszikának.Elmentünk még fagyizni,meg sétálni a városba.Mikor hazaértünk,még lementünk egy kicsit,de már 10 perc után mondtam, menjünk fel.Már nagyon fáradt voltam.
Hát ilyen sűrű volt ez a hétvége.(Bocsika mindenkitől,de fényképezőgépet valahogy mindig elfelejtjük kattogtatni,de majd pótolunk!
Szép napsütéses napot kívánunk mindenkinek.
Glitters Comments

Spicecomments.com - Glitters Comments

2 megjegyzés:

Kevin és Félix írta...

Hű a mindenit!Jó pörgős hétvégétek volt Nektek is,kár hogy a fényképező otthon maradt:(
Sebaj,majd leközelebb!:)
Szuper,hogy ennyit kint lehettél a jó levegőn Anyáékkal Bius!Nem is csoda,hogy estére úgy kidőltél:D
Puszika Nektek!
Kevin és anyája.

Dórácska írta...

Szuper hétvégétek lehetett, az már biztos:)
Reméljük, hogy továbbra is ilyen jó idő lesz, és akkor minden nap ilyen fantasztikus lesz:)
Puszilunk Titeket!
Anna és anyája:)