2009. április 28., kedd

♥ ♥ ♥



Hol is kezdjem.
A hétvégénk szupi volt!Vasárnap ebéd után elmentünk Ikervárra Bucsuba.Nagyon vártam mert igazából nem nagyon tudtam elképzelni mi is az a Bucsu.Voltam igaz már tavaly is de esett az eső akkor és nem láttunk belőle sokat.Hát meg kell mondanom csak ámultam és bámultam beleültem 1 körhintába de nem tetszett igaz nem mertem sírni mert sokan voltak,de többet már bele sem akartam ülni.Inkább össze vetettem mindent.Kaptam 1 Noddyt, lufit, szél-pörgőt és horgászcuccot mert ugye arra egy kislánynak nagy szüksége van...:)



glitter-graphics.com
*Anya írja
Ma voltam beíratni Biuskámat az oviba!Hát mit is mondhatnék erre.Nagyon izgultam,hogy nehogy abba a csoportba rakják amit nem szeretett.Hát hála az égnek nem.Egy nagyon aranyos kis csoportot kaptunk a neve Csiri_Biri.Nagyon aranyosak az óvónénik.Ez a legkisebb csoport az oviban 16 fős.Nem is bánom mert így többet tudnak foglalkozni a gyerekkel,mint 25-30 fős csoportokban.Ja és ami nem elhanyagolható,hogy szinte csak korabeliekkel lesz(Egybevont csoportok vannak mindenhol. Egyenlőre ennyit tudtam meg,de május 13.-án megyünk szülői értekezletre és akkor még tisztábban látok majd.

glitter-graphics.com

4 megjegyzés:

Kevin és Félix írta...

El is hiszem Bius,hogy jól telt a 7végéd:))Ennyi szép ajándékot kapni?!De jó:)
Örülünk,hogy a szimpibb csoportba sikerült Anyának beiratnia az oviba:)))Tetszik a neve,hogy Csiri-biri:DD
Puszilunk!
Kevin és anyája.

Kevin és Félix írta...

Ja és még valami!Nagyon jó lett a blog:))
Puszi!

Dórácska írta...

Örülünk, hogy ebben a jó időben Ti sem unatkoztok:)
Szuper, hogy sikerült Biust a kiszemelt csoportba iratni:) Akkor szeptembertől nálatok is kezdődik a beszoktatás?
Csatlakozom az előttem szólóhoz, nagyon jó lett a blog:)
Puszilunk Titeket!
Anna és anyája:)

Dórácska írta...

jaa, gondolom még nem kezditek az ovit, hisz majd jövőre tölti a hármat. Érdekes, hogy már ilyenkor be kell íratni...
puszika:)