2009. május 1., péntek

Ballagás...


Tegnap ballagáson voltunk Szombathelyen.Anya unokatesója ballagott.Tök jól éreztem megam,bár 1 kicsit uncsi volt maga az ünnepség.El is csábítottam az Imi papit külön játszani és futkosni.Nem sokat törődtem anyáékkal[úgyhogy már a végén kezdték azt hinni,hogy nincs meg a gyerekük:-)]

Fél 4-kor indultunk vissza Sárvárra.kb 10 percet aludtam az autóban aztán már a vendéglőben is voltunk.

Nagyon jó gyereknek indultam,mert kiszemeltem magamnak 1 frankó etetőszéket és abban ücsörögtem[anyáék nem is akartak hinni a szemüknek]Na hát aztán végre hoztam a formám mert közben megérkeztek a fiúk[Bálint,Botond,Márkó,Gergő és Milán].Nem győztek futni utánam mert Én már rendezkedtem is,elvégre Én voltam egyedül csaj és úgy gondoltam akkor már a főnök is Én vagyok.Lóti futi,csúszka mászka közben leszegeztek a székembe anyáék,hogy egyek is valamit.Hál isten nagyon jól temeltem magamba a kaját.Ettem:Sültkrumplit,rizst,rántotthusit, sülthusités vegyes salit,ezeket pedig löblítettem őszilével.Még játszottunk egy kicsit a pajtikkal,de Én már elég morci votam mindenért semmi nem volt jó ÁLMOS VOLTAM.
Negyed 7-kor hazaindultunk,7-kor meg már aluntam is.Kimerítő egy nap volt,de jó volt!
Mama,Gergő és Én.
Ilyen egy jó gyerek:
Nagyon játszunk.
Csúsztunk másztunk

2 megjegyzés:

Kevin és Félix írta...

Hú,ez aztán a program!Szupi lehetett és abban is biztosak vagyunk,hogy az étteremben csudajó hangulatot teremtettetek Ti Babócák!:)
Nem is csoda,hogy elfáradtál ennyi játékozásban:))
Anyukádnak Boldogságos Anyák napját kívánunk!:)
Puszi Nektek!
Kevin és anyája.

Dórácska írta...

Tényleg jó lehetett a buli, ha ennyire elfáradtál:) És gondolom Te voltál a középpontban. :)
Mi is BOLDOGSÁGOS ANYÁK NAPJÁT kívánunk anyukádnak!:)
Milla puszi!
Anna és anyája:)