2009. május 25., hétfő

Nagyon jól telt a hétvégénk!Végre szombaton reggel hazahoztuk a papikámat a kórházból(szegényt aranyérrel műtötték).Nagyon örültem neki,mert már nagyon hiányzott.Annyira rossz volt mert minden nap kerestem.Igaz múlt hét szergán kérte anyáékat,hogy vigyenek be hozzá,de mikor megláttam a kórházi ágyon éktelen sírásba kezdtem.Szegény apucikám hanyatt homlok menekült ki velem a kórházból.Csak úgy tudott megnyugatni,hogy azt mondta,hogy a papa otthon van és nem a kórházban!Nagyon együttérző vagyok ám,mert okosan meg bírom állni,hogy nem ugrálok rá a papi hasára.Ja és mindig elmondom neki,hogy
A KÓJHÁZBAN VOLTÁL ÉS A DOKTOjBÁCSI ADOTT A GAJOGADRA SZUIT!(hát igen tudom hogyan kell megnevettetni)



Később átmentünk a Kis haveromhoz.Ő nagyon benne volt a melóban.Azt sem tudta,hogy szereljen,füvetnyírjon,bicajozzon,homokozzon vagyéppen vadmotorozzon.Nagy nehezen,de a választás az utóbbira esett.Először annyira féltem attól a motortól,hogy sírva menekültem anyához.Aztán a végére egészen megszerettem.Le sem akartam szállni csak úgy öleltem a kis derekát a Levinek.Nagyon sokat játszottunk és nagyokat estem.Mind a két térdem levertem.Mondtam is anyáéknak,hogy az egyiken a rosszaság a másikon meg a hiszti jött ki.





pink sorelválasztók

Vasárnapunk is nagyon jól telt.Sokat játszottunk a papiéknál.Csúszdáztam,homokoztam és aszfaltkrétáztunk apával.Ez utóbbi annyira tetszett,hogy ráfeküdtem és fetrengtem a krétaporban,majd fogtam a rózsaszint és elkezdtem kifesteni magam.A vége az lett,hogy idő előtt vitt anya fürcsizni a mamiéknál,mert nem akart olyan szutykosan végcipelni a városon.:)





pink sorelválasztók

Mostanában ilyen gondoskodó vagyok a babámmal!Ruha minek rá,már úgyis jóidők vannak.Csak nem fázik meg.Meg ha meg is fázik úgy is mindig gyógyítgatom.
Ringatom a babámat:



pink sorelválasztók

Hála az égnek nincs velem gond az evés terén.A tökfőzeléken kívül mindent megeszek!(Kopp-Kopp)



4 megjegyzés:

Kevin és Félix írta...

Drága Bius!
Először is nagyon örülünk,hogy a Papikád hazamehetett a kórházból:))
Neked pedig küldjük ezerrel a gyógypuszikat a térdeidre!
Nagyon jól néz ki az a motor,szupi lehetett vele menni:)
Puszika Nektek!
Kevin és anyája.

Dórácska írta...

Csatlakozunk az előttünk szólóhoz! Jobbulást a papókádnak, reméljük soha többet nem kell kórházba mennie!
A motorozás tényleg nagyon jó lehetett:) Azmeg, hogy közben lett 1-2 bibi, hát katonadolog:) Azért mennek rá a gyógypuszik tőlünk is!
Puszilunk Titeket!
Anna és anyája:)

Bianka és Karina írta...

Papa bizti nagyon örül,hogy ilyen tündéri kisunokája van.:))Jobbulást kívánunk neki.:)))
Nagyon vagányak vagytok azon a mocin.:))Biztos tök jó móka lehetett.:))
Legközelebbi akcióhoz szerezz be térdvédőket,és akkor nem lesz bibid.:)))

A tökfőzelékkel nagyon jó kis ötletet adtál Anyának a mai ebédet illetően.Mi nagyon ritkán eszünk,mert nálunk sem sláger,de ebéd után majd megmondom,hogy én fogom-e szeretni.:DDD

Pusza!

Mia és Maja írta...

De jó,hogy a Papkád már túl van a műtéten és otthon lehet veletek.:)
Nálunk Majának van ilyen jó étvágya,Mia bizony alig eszik valamit,már álmában is felsír,hogy NEM AKALOM MEGENNI,NEM VADOK ÉHESZ...:s:(((

Puszika Nektek!