2009. május 10., vasárnap

Hiszti

Az új talicskámmal.


Hát igen...Ez a legújabb hisztim eredménye.Hiába én mindig is tudtam,hogy hisztivel mindent el lehet érni,csak eddig nem műveltem ilyen profi szinten.

Most már ott tartanak anyáék,hogy semmilyen boltba nem lehet velem elmenni mert mindenért nyüszíttek...
Az a talicska is.Igazából nem volt rá szükségem(minek is a pici lakásba),csak jól nézett ki. Mióta megvan kb kétszer toltam meg egyszer ránéztem...ennyi.

A Noddys újságról nem is beszélve.Ez egy Spar-os eset volt.Megvetettem az újságot és mikor hazaértünk eltéptem.Na bumm és akkor mi van.Nem is értem az ősöket miért vannak kiakadva rajtam.
Csak azt teszem amit az átlag velem egyidős gyerekek csinálnak.Na persze tisztelet a kivételnek.(kár hogy nem tartozol közéjük kislányom):)

4 megjegyzés:

Kevin és Félix írta...

Tyű a mindenit Bius!Te olyat is tudsz,mármint a hisztizni??!Ezt nehezen hinni el egy ilyen szép kislányról!Még szerencsére én nem verem ki a dilit semmiért,max egy tictac-ért,de mostanában szerencsére ezt is hanyagolom:)
Azért meg kell hagyni nagyon szép az a talicska,nem is csoda hogy megtetszett:))
Puszi Nektek!
Kevin és anyája.

Mia és Maja írta...

Mi teljesen megértünk a talicska,na meg a hiszti ügyben is,mert mindketten sok sikerrel műveljük az utóbbit..:p;)
Képzed,Majus is mindent tologat mostanában,lehet,hogy szülinapjára kap egy ilyen talicskát is..:o;)
Puszika!!!

Dórácska írta...

Drága Bius!
Jártál hiszti-továbbképzésre Annához?:) Mert ő is dettó ez, ha bemegyünk valamilyen boltba és szabadon mászkálhat, begyűjti a számára érdekes és izgalmas dolgokat és cirkuszol, hogy vigyük haza. Szóval mostanában elég óvatosan megyünk csak boltba:D
A talicska tényleg nagyon szuper, már csak egy jó kis homokozó kéne hozzá és mehetne a munka:)
PUszi Nektek!
Anna és anyája:)

Bianka és Karina írta...

ez a talicska tényleg szuper.:))Nekem is ilyen van,de Én sem toltam kettőnél többször.:))

Látom te is voltál búcsúba,ugye miyen nagyon klassz móka.:))

Köszönjül szépen a kedves hsz-eket!Nagyon aranyosak vagytok és sokat jelentett nekünk.:))

Pusza!!