2010. október 26., kedd

:)


Nagyon szépen köszönöm aki gondolt rám és felköszöntött a névnapomon!Nagyon aranyosak vagytok.
Mi ithon vasárnap ünnepeltünk mikor is jöttek a mamiék és együtt köszöntöttek anyáékkal.
Sok mindet kaptam,játékokat és főleg ruhákat mert ugye arra mindig szükség van mert úgy nőlök mintha nyújtanának.

Képek:

Papikámmal, egy kicsit meg vagyok még illetődve::)
Kaptam tortát is mert a fő kívánságom az volt:)
Kis nyuszi hordozóban:)
És a pénztárgép.Na ezen nagyon meglepődtem.Anyáéktól kaptam mert szinte minden játékomat áruba bocsájtom és a régi pénztárgépem már tönkre ment.Nagyon komoly cucc:)
Anyának puszi:
Természetesen apának is nagy nagy pussz:)
Örülök a papinak:
Dédi mama is eljött az én kedvemért,bár félve indult neki a 3. emeletnek a fájós lábaival,de csak sikerült.Tőle egy gyönyörű szép téli kabátot és pulóvert kaptam:)
Ági mamiéktól pedig egy szép csizmát,pulóvert,játékot...stb.

3 megjegyzés:

Gabi írta...

Ó,nagyon sok mindent kaptál drága Bianka!:)
Gondolom,nagy volt az öröm,szép ,amikor összejön a család és együtt ünnepel.:)

Puszi,
Danijel és Gabi

Kevin és Félix írta...

Nem semmi,hogy mennyi szép ajándékot kaptál Bius!!:)
Puszilunk!


(Nagyon szép a kéró,ügyesek vagytok!)

Mia és Maja írta...

Mennyi ajándék!:o:p:))

Nagyon jó kislány lehettél,biztos megérdemelted őket!:p;))

Sok puszika Nektek!