2010. október 14., csütörtök

Képek...

Na megérkeztek a beígért képek...

Íme a kis szobám:
Vasárnap elmentünk Velembe a gesztenye ünnepre de nem volt nagy durranás.Egyedül a lovaglás volt ami tetszett.

A cicusommal sziesztázom:

Ez a valamire készülök mosolyom...:)
És íme az áldozatom.Kurvinca(igen ez a neve és Bius nevezte így el) az én kiscicám:
Nagyon bírja a cicus a kiképzést.Itt meg én vagyok cicusnak festve...:
Nagyon idegesített a festék és elkezdtem lekaparni,pedig igazán szép voltam ám:)

Kidőltem az autóban...nem is akárhogyan: :)Pici Márkó bébi(még a nyáron)

Jaj Papi ez nagyon vicces:És ő az én kis Bogyó kuszim.Ha nagy lesz majd spániel lesz...de most még nem nagyon hasonlít hozzá:

nagyon cuki és imádják egymást a kis kurvincámmal:)És a végén.Ezt nem lehetett kihagyni.Nagyon uncsi volt ám ott ücsörögni csak úgy.:)


Köszönöm szépen a bíztatásokat és a jó tanácsokat és meg is próbálom betartani(csak oltári nehéz nyugodtnak maradni a sokadik bepisilés után.Sajna az nem olyan dolog ami felett át tudok siklani,de már talán megértette,hogy ez nem helyes...
Amúgy szegény babám ma reggelre megint belázasodott...Elmentünk Ági doktor nénihez és mondja,hogy hólyagok vannak a dobhártyáján és ez okozza a lázat.(vicc mert hétfőn a okos fülész nénike szerint minden okés volt a fülecskéivel)Biztos,hogy már akkor valami volt ott neki,mert most mára akkorák a hólyagok,hogy én szabad szemmel is látom.Kaptunk rá fül cseppet és Nurofent kell szedni.Amúgy hála az égnek nem hagyja el magát...sőt 1000el boltosozik és minden játékát elad nekem.Hétfőn vissza kell menni Ági Dr nénihez és ha nem javul akkor fülészet.De azt nagyon nem szeretném mert apa nagyon mérges és azt mondta,hogy akkor ő is jön és rádönti arra a nőre az asztalt...:)

3 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

Jaj hát köszönjük,hogy ilyen gyorsan tettetek fel képet!:)
Nagyon szép és csajos a szobád.:)
Szegény cica:)))Sejtem mit kell neki kiálni.:)
Sajnáljuk,hogy megint beteg lettél,reméljük hétfőig elmúlik!:)
Anya tényleg tudom,hogy nagyon nehéz,de az a baj,hogy rajtad is érzi,hogy ieges vagy,és éppen ez az amit ki is használnak,és ők is csak idegesek lesznek ettől.Kitartás!!Neked most amúgy is nyugalom kell a pici pocaklakó miatt!:)
Pusza!

Mia és Maja írta...

Nagyon szép,hangulatos a szobád,szívesen elmennénk hozzád játszani!:p;))

Milyen cukor a kis kutyuskád,mi is azt gondoltuk,hogy pici fajta kutyát vettünk,de a mi Bongónk napról napra nagyobb,szerintünk,hatalmas kutya lesz,aminek anyáék valamiért nem örülnek!:s
Mi meg közben annyira megszerettük,hogy most már marad,mindegy mekkorára nő...:p:)

Puszika!

Kevin és Félix írta...

Nagyon szép csajos lett a szobád Bius!:)Ügyesek vagytok:)
A cica valami haláli abban a babakocsiban:DDD
Sajnáljuk mi is h beteg lettél,mennek ezerrel a gyógypuszikák és reméljük hamargyorsan helyrejössz!
Puszi Nektek!