2010. október 18., hétfő

még 1 hét itthon

Igen ám megkaptam ezt a hetet az Ági Dr nénitől,mert még 1 picurit folyik az orom és még csepegtetni kell a fülemet(ezt már nagyon útálom.)Pénteken még sapit is kellett felvennem ami melegíti a fülem mert fáj mind a 2.Nagyon murisan néztem ki benne.És okosan el is viseltem kb olyan 20 percig és onnantól fogva már nem volt maradása a sapinak.











Tesónál minden okés,csak anya szedett össze valami torokfájós nyavalyát és most pihenni kell és közben bevenni 1-1 algópirint.
Amúgy én már nagyon türelmetlenül varom a picikét és minden reggel megkérdezem anyától,hogy kivette e már a gólya a csíkon(előző császár helye)a hugit és bedobta e már a kórház kéményen(ezen mindig olyan jót mosolygunk):)

4 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Sajnáljuk,hogy még mindig betegeskedsz,reméljük,most már gyorsan meggyógyulsz!:o

Nagyon édes vagy,ahogy várod a tesókát,biztosan imádni fogod!:p:))

Puszi!

Gabi írta...

Mi is kívánjuk,hogy minél hamarabb meggyógyulj édes Bianka.:)

Imádni való vagy,ahogy várod már a kistestvért!:p:)

Puszi,
Danijel és Gabi

Kevin és Félix írta...

Jobbulást kívánunk Bius Neked és Bogianyának is!Mennek a gyógypuszik ezerrel h hamar meggyógyuljatok!:)
Kevin,Félix és Kittianya

Bianka és Karina írta...

Akkor te már biztosan mehetsz oviba hétfőn.Az én Biusom is kapott még egy hetet bár én besegítettem a dologba.:))
Köszönjük a fülcseppes tippet,most nem kellett,mert nem is fájt az annyira,inkább a nátha volt a durva.De Biusnak is volt ilye sapija,igaz Ő csak egyetlen egyszer türte meg a fején..))
Pusza!