2009. június 22., hétfő

7 vége

Szombaton megint buliban voltunk!A anya keresztanyuja 50. szülinapját ünnepeltük a hegyen!Sajna az idő elromlott mire kiértünk,de az ünnepelt előrelátó volt,mert 2 sátrat is bérelt,hogy ne a lakásban kelljen gubbasztani.Az eső szinte egész délután esett,de engem ez egy csöppet sem zavart,mert én így is kint lótottam futottam a Milánnal.Jót játszottunk de ők hamarabb elmentek haza mint mi és utána magamra maradtam,de azért feltaláltam magam a felnőttek között.Nagyon sokat ettem.Volt pörkölt,sült csirkecomb töltve, rengetg savanyúság(amit nem győztem enni)mindenféle süti és 2 torta.Na hát ezekből én mindent megkóstoltam kivéve a tortákat.De azokat is csak zért hagytam ki mert már nem fért belém.Olyan fél 6 körül értünk haza és 1 óra múlva már aludtam is,nagyon elfáradtam...


Az ünnepelt:



Milán babával


:)


A porszívó (tőlünk):)


Törpe, nyaklánc és fülbevaló az egész családtól:)


Marianna és János(anya keresztszülei)




A vasárnapunk csak olyan uncsi pihizősen telt.Ma meg...borzasztó hideg volt úgyhogy megint szobafogság volt.

3 megjegyzés:

Kevin és Félix írta...

Hú,micsoda buliba jártatok!Bius,Neked aztán van étvágyad,hogy ennyi mindent megkóstoltál,Anyukád biztos boldog ettől:)
Nagyon szép ajándékokat kapott az Ünnepelt,tutira örült mindennek:)
Sajna nálunk is nyomi az idő,már 4.napja nem voltunk kint:((
Reméljük,hogy a napocska hamarosan legyőzi a felhőket!
Puszi Nektek!
Kevin és anyája.

Ui:Édik vagytok Milán babával:)

Dórácska írta...

Örülünk, hogy a Ti hétvégétek is jól telt:)
A savanyúság Annának is nagy kedvence, jól teszitek, hogy sokat hamiztok belőle, tele van vitaminnal:)
Édes vagy a képeken a cuki frizuráddal:)
Puszi Nektek!
Anna és anyája:)

Mia és Maja írta...

Szuper buli lehetett!:)

Mi is buliztunk tegnap,és ma is folytatjuk ,reméljük,az eső elkerül bennünket!!!:)
Puszika!!!