2009. június 8., hétfő

Állatkerti kirándulás

Vasárnap reggel nagyon megörültünk,mert szépen sütött a nap.Gondoltuk is anyáékkal,hogy minket biztos nagyon szeret az időjárás,mert tudja,hogy készülünk délután az állatkertbe.Délig csodás idő volt,de ebéd utánra csúnya felhők gyülekeztek.Mi azért gondoltul elindulunk lesz ami lesz. Kiérve Sárvárról elkezdett csöpögni az eső és utána csak zuhogott ahogy lefért.Nagyon el volt simulva a felhő Veszprém felé,így Devecsernél Apa úgy döntött,hogy elfordul Győr felé.Pápáig csak úgy ömlött az eső,de utána mintha elvágták volna.Bár ezt csak hírből tudom,mert én annyira meg volta sértődve,hogy a a gyerek ülésben kell utaznom,hogy kínomban elaludtam.

Mire felébredtem már ott is voltunk.Nagyon izgatott voltam.Már alig vártam,hogy bent legyünk az állatoknál.Nagyon tetszett minden.Egész idő alatt apán csüngtem és együtt nézegettük az állatokat.Még szerencse,hogy jött velünk a Csíjja meg a Jocsó,mert akkor anya teljesen magára maradt volna.(Sajnos a Leviék nem tudtak jönni velünk:( )
Minden állat nagyon tetszett,de talán az őzikéknek örültem a legjobban.Mindegyiket úgy neveztem el,hogy Bambi.Sajnos elefánt nem volt pedig azt nagyon szerettem volna látni.
Néhány kép az állatokról és rólunk:

Lusta macik:


Törpe vidrák:


Zebra:


Jocsó&Bambi:


Bius&Csíjja&Bambi


Apa&Bius&Bambik



Bambi:


póniló:



2 pupú teve



oroszlán:



zsiráf:


pózolós majom:


kiskacsák:


majom:

Rengeteg sok féle állat volt és lehetett is őket etetni.(Ez csak egy része amit felraktunk,csak azaz igazság,hogy nagyon lassan töltődnek fel a képek{pedig pikk pakk szoktak sikerülni}és nincs anyának kedve órákat kínlódni vele.)
Nagyon jó mkirándulás volt jól el is fáradtunk mire hazaértünk.

4 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Sajnáljuk,hogy az időjárás nem kedvezett Nektek,de,látjuk,hogy ennek ellenére,nagyon jól éreztétek magatokat.:)
Nagyon jók a képek!:)
Puszika!

Bianka és Karina írta...

Jaj de kár,hogy ez a csúnya idő így kitolt veletek.:(((Akkor nálunk is egész du-án olyan rossz idő volt.:PPP
De azért jól sikerült ez a kis kiruccanás.:PPP
Pusza!

Kevin és Félix írta...

BiusDrága!
Nagyon jók a képek,aranyosak az állatkák,Te a képen ahogy alszol,az pedig csúcs:))Jól kidőltél:))
Mi is örülünk,hogy vidáman telt a kirándulásotok!
Puszika Nektek!
Kevin és anyája.

Ui:Nagyon szép lett ismét a blog!

Dórácska írta...

Mi is örülünk, hogy eljutottatok az állatkertbe:) Biztos, hogy így is felejthetetlen élmény volt, annak ellenére, hogy nem volt túl jó idő:)
A képek tényleg nagyon jók:) A csucsulós nekünk is a kedvencünk lett:)
Puszi Nektek!
Anna és anyája:)