2009. június 15., hétfő

7vége

Férfi szakasz(Én túl dili voltam és nem hagytam magam fényképezni.)Levi,Pisti,Apa éa Tamás:



Csak komolyan

Szombaton délután olyan 2 óra körül indultunk a Timiékhez(Levi anyája),mert ott tartottuk a kerti partit.Én megint hoztam a formám,ugyan is nem aludtam.Egész nap szinte anya nyakában lógtam,durci voltam és hiszti.5 óra körül erre még rájött a sírás is és akkor már nem bírtak velem anyáék.Már csak az Ági mamikámhoz akartam menni(ugyanis aznap este meg éjjel a mama meg a papa leánykája voltam).Apa olyan 6 körül elszáguldott velem a mamiékhoz és egyáltalán nem érdekelt mikor is ment el.Fáradt voltam.Gyorsan meglocsiztam.Akkor egy kicsit felélénkültem.Kimentünk a mamival még sétálni,meg becsuktuk a fólia ajtót,beszélgettünk a Vilma nénivel(Mami szomszédja és nagyon szeretem és ő is engem.)8 körül dőltem ki.Reggel 4-ig egy hang nélkül alukáltam.De 4-kor mintha csak olyan természetes lenne el kezdtem beszélgetni.Addig karattyoltam,még a mami oda nem tett melléjük.NA onnantól fogva a papinak nem volt nyugalma.Reggel 7-ig néztük a tv-t,csikiztem a papát és állandóan azon nyaggattam,hogy menjünk már a maminak kávét főzni.Reggel elmentünk a "lomos" piacra és ott megreggeliztünk mert ott nagyon finom lángost lehet venni.Anya olyan negyed 10 körül jött a mamiékhoz.Ott még játszottunk délelőtt.Ebéd után jól kidőltem.Majdnem 3 órát aludtam és mire felébredtem nagy meglepi várt.Anya meg a mama felfújták a medencémet és telehordták vízzel.Indult a móka!Nagyon élveztem,hogy mindenkit locsálhatok.Szegény dédi mamikát 2-szer is sikerült lelocsogni,de vissza ia kaptam.Közben apa is megjött és átmentünk Emi mamához ott megetettük a kiscicákat és mentünk is haza.
A locsis képeket majd később rakjuk fel,mert telefonnal fényképeztük és anya nem tudja a apa nélkül feltölteni a gépre.Ez van anya már csak ilyen.

1 megjegyzés:

Kevin és Félix írta...

Bius!
Ez aztán a tartalmas 7vége!
A Mamikádat és a Papikádat jól lefáraszthattad korán reggel:DD
Bár ez nekik csak öröm,még ha nem is pihenték ki magukat,igaz?:)Lényeg h Te igen:)
Puszika Nektek!
Kevin és anyája.